Music

Varför drabbar de alltid mej och Johanna? Varenda gång nån har uppvärmninsprogram med vår slags musik, vill vi bara dansa loss... åå,  de e samma sak som när ett kakmonster blir inlåst utan kakor liksom.. öö.  Men typ så iallafall.

Och lilla kicki. :P hehe. du vet, arabesque är ett balettsteg. :P


Kom nyss hem. Vart hos kantorn. Jojo, och han galer som en... näktergal!

Oj, för övrigt. De va riktigt skoj igår! Och vilken sallad sen. :P Tänk, vilka dolda talanger alla har. Tyvärr var min dolda talang inte så fascinerande som dom andras. Menmen, vad ska man göra? :P Vi hade fruktansvärt kul iallafall.... Men, vilket kort, de va nog de värsta jag sett.... :P


Brum.. snart ska jag ta bilen och åka min väg.
Bye

Kommentarer
Postat av: Kicki

Må det så vara! men det är en valvbåge också!! haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback