Majskolvar och opera

image212


Ja, i somras. Det var härligt. Att palla majskolvar (vilket vi gör på bilden) hör till min, Sandras och Johannas specialiteer, ja, en höll utkik efter bilar, en tog kort och en plockade majs. Snacka om teamwork!

Jag kan även meddela att jag till slut har blivit ägare till en röd kappa. Der är ju fantastiskt. Efter ett par sömmar till passar den med till slut. Från storlek 40, förvandlades den helt plötsligt till en perfekt 36a! Kandet ens bli bättre, nope, jag tror inte de. Jag kommer synas, men det kanske är smällar man får ta?!



Skolfotot idag med. Efter en påhälsning av två nyfriserade (?) klasskamrater i Skene igår kväll, blir nog allt bra. Ööö, men man kan allt undra om alla kommer gå in för vår lilla ide. Förhoppningsvis kommer vår allas Rune med full mundering. (heter de verkligen så?) Jaja, förhoppningsvis blir det bra till slut.


För övrigt har jag blivit totalt beroende av opera. Okej, jag vet, det låter så smått stört. Men jag säger bara:
 Paul Potts,
 inte illa.



Nej, det är nog dgs att dra sej och borsta tänderna tror jag.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback