För att det är just vi

Svenskan ska göras, projektet, fysiken.. åh, om det ändå bara hade varit läxor och inget mer!

Och så blir det dans igenom hela veckan. Käre Frans, vad jag bara älskar det. Med Hanna kan knappast något alls gå fel, ja, dom gångerna hon inte är skadad på någt sätt, och det är inte många det kan jag meddela. hehe. Och snart blir Hon 18 med. Ojoj, känns som om man vill hitta på åt fuffens. Tyvärr ligger de ganska många saker i vägen. Min triangel fattar.

Fredagen spenderades i Örby. Jösses, de va längesen. Men, ändå väldans trevligt att språka med alla kära. Dom är för goa, dock tycker jag att det bör ske en utökning med Skenebor, minsann. (ja, standarden sjunker annars :P)


Och jag kan meddela.
Linser är inte, som jag har förespråkat innan,
gråtvänliga.
DOm blir alldeles suddiga.
Icke bra.
Alls.




Det är bara för att det är just vi
Hade de vart några andra hade folk inte brytt sig

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är bara för att det är just vi
Hade de vart några andra hade folk inte brytt sig :(

2008-02-24 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback