Kanske vi kan Dra Tilbake?

125621-285125621-284



125621-283125621-282



125621-281125621-278


125621-279125621-280




Ja, ack vad vackert. Nåja. Hemkommen från Norge är jag, coh det känns knappast bra någnstans. Gott med hemmamat, men skidåkningen är som ett tomt hål i mej, och att vakna utan sandra, sabina och johanna känns mer än skumt. Man vaknar i tystnad. Varken av steg från öervåningen eller Johannas "jag-är-helt-borta-prata-i-sömnen-prat". Ja, riktigt skoj har de minsann vart. Även om dimman då och då låg tätare än de borde hade vi det riktigt skoj i backen. Och tro de eller ej, men ja lyckades ta mej ner för en svart backe. (ja, ta mej ner, mer eller mindre snyggt).

Basiron! Jag är nu expert på den reklamen. Inte bara jag, även dom andra från min stuga. Och inte bara på basiron, utan även Skibabes. Japp, för mtv-kanalen har gått varm hos oss, i brist på annan musik. Detta resulterar i att jag nu har vidgat min musiksmak oerhört. Och är det någon låt vi verkligen älskar nu, är den den norska rappen,
Dra Tilbake. Ja, på flera plan. Dels för att de faktiskt är en ganska bra låt. Dels för att dra tilbake påminner oss om "dra till backen". Och dels för att vi faktiskt vill tillbaka.. Det är inte lätt att va hemma. På något sätt lockar Greklandresan mer än nåsin nu!



Nej, hemmamat hägrar. Yammy.




Kommentarer
Postat av: kar

åå... visst blev det lyckat...?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback