31/1 09: Att mysa i nattlinne trots överenergi





Jahapp, då sitter jag här mitt på blanka dagen i nattlinne och myser. Efter en pigg natt med överenergi fick jag till slut släckt lampan vod halv fyra, och klockan halv nio vaknade jag och var pigg som en nötkärna. Jag förstår ingenting, jag som brukar behöva sova ganska så mycket. Jag är iallafall fortfarande lika pigg och har hunnit både städa lägenheten, packa upp och putsat skor. Snart ska jag i vlket fall som helst ut i regnet (!) för att luncha med ett par andra från skolan. Får käka resterande fiskbullar imorgon istället. Hur kvällen ska spenderas får vi helt enkelt se men det ska nog lösa sej som alla andra helger!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad söt du är!!!!

2009-02-01 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback