27/3 -09: Sjuk? = Alvedon, kiwi och cocacola

Morgonen bärjade inge bra. Fia åkte hem och efter att ha sett henne gå ner för gatan kom en tår, och dessa övergick senare till tårar för att jag blivit sjuk. Aj! Jag har ont i huvudet, har feber, det snurrar och jag kan itne ta mig ut. Jag gick till skolan i morse, och de va bland det värsta jag gjort. Lektionen var lika kul som vanlig och dessutom fick vi går på ostprovning, men oj vad jag inte mådde bra. Vid ett gick jag och la mig, och nu, halv sju vaknade jag. Jag har idag levt på ost, alvedon, cocacola och kiwi (den bästa kuren när man är sjuk). Ikväll är det skolfest och jag vill så hemsk gärna gå, det får bli ytterligare ett par alvedon och så en colaflask i väskan. Det ska nog gå bra....




Anledningen till denna skumma bild var att jag inte ville visa mina halvöppna och glansiga ögon, röda näsa och min nuvarande snygga frisyr. (Åh, jag är sugen på potatismos och ugnstekt falukorv...)

Kommentarer
Postat av: mamma

Amanda, snart blir det potatismos och ugnstekt falukorv...snart här hemma på Domaregatan...jag längar också fast mest efter dig!Kram.

2009-03-28 @ 09:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback