Vaniljbullar med te och tio tankar




Te och vaniljbullar. Och så tio tankar på det.

1. Jag tänker aldrig gifta mej med en kille som lagar mat mer än en gång i veckan - köket är mitt
2. Jag har blivit usel på att hålla trafikregler, men en hejare på fickparkeringar
3. Jag tänker, vart jag än bor i världen, ha ett svensk hus = inga skor inomhus
4. Jag tänker aldrig tvinga mina barn att gå på diet
4b. jag själv tänker inte heller göra det
5. Jag ska döpa om våfflor till blompannkakor
6. Jag ska aldrig bli en såndär romantisk drömmare
6b. däremot kan jag realistiskt få hoppas på sånt som faktiskt kan uppnås
7. Jag har totalt tappat intresse för prylar och tänker fortsätta vara sån
8. Jag ska ha en tvättmaskin där snabbprogrammet går under 3 timmar
9. Jag är en flitig brevskrivare, men tänker från och med nu få iväg 52 brev om året
10. Jag ska sluta klaga på Gud och inse att han kanske hade en mening med den där nedrans mensen ändå


Kommentarer
Postat av: Olle

Åh, jag älskar listor. mer sådant... :)

2009-11-17 @ 22:39:40
Postat av: mor

Ser ju smaskens ut:)

2009-11-18 @ 12:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback