Anställning som Pluto

Jag har fått 100procentig anställning som Pluto, Kapten Krok med flera. Jag ska alltså vara dansande figur i paraden på Disneyland!! Jag!!!! Lilla Amanda från Sverige!

I morse klovkan sju tog jag bilen till stationen och därifrån RERen in till Feeling Good Studio. Där lekte jag pirat, dvärgar, cowboyar, prinsessor tillsammans med 59 fransoser. Jag har nog aldrig varit en sån pajas bland folk (jag intalade mej att mamma och syster satt framför mej) Till slut återstod jag och tre andra som fått jobbet som dansande figur. Aaaaa!!! Heltid i ett år som olika disneyfigurer dansandes i paraden och gåendes i parken.

Det kommer blir grymt. Har redan bytt nummer med jag vet inte hur många och jag, Christoph och en Bernard tog en kaffe efteråt och drömde om våra framtida jobb.
Just like we dreamed it....



Amanda är lycklig


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Grattis Amanda!

2009-10-14 @ 23:27:29
Postat av: Emma

Grattis!

2009-10-15 @ 16:56:04
Postat av: Johanna

Men du så roligt!!!! :D Men när får vi se dig i Sverige igen?

2009-10-15 @ 18:45:20
Postat av: Hanna

YIHOOO!! GRATTIS!!! :D

Åh vad roligt för dig!! Men ett år säger du, med start när? jag ska LÄTT komma och se dig någon gång i så fall :)

Postat av: Pernilla

Ja va roligt! du har verkligen tur!

2009-10-19 @ 11:49:22
Postat av: Fanny

Nej men jisses! GRATTIS!

Får du bo på Disney med då? Räkna med att jag kommer på Disneyland-besök när jag fyllt min rese-kassa!

2009-10-22 @ 17:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback