Nifletter och for starkt kaffe



Har sitter jag pa jobbet, som vanligt. Jag kan nog tala for alla nar jag sager att en manniska behover en dag ledigt da och da. Nasta helg ar jag ledig. Det ser jag fram emot, och jag ska minsann bara njuta...

I och for sej njuter jag just nu med, av en underbar frukost. Men ingen baguette med Willys potatissallad har inte. Nej, det ar nifletter och starkt kaffe som galler. Mmm...

Annars gor jag inte sa mycket mer an jobbar om jag ska vara arlig. Den har veckan har albane ocksa bett mej att vara hemma da Ben ar pa Irland och hon inte vill sova ensam i huset med pojkarna. Sa jag ar hemma. Sover 9 timmar per natt istallet for de vanliga 6 och kanner mig som en ny manniska. Och med nifletter pa bade kinder, rumpa och mage har jag ju coksa blivit det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback