Ben insmorda i champagne



Hatten avtagen och svettig efter dansen. Men blåsan är lika snygg för de.

Jag var för övrigt ute igår. På Tabù, dansade för mycket, smorde in mina bara ben i champagne (nån träskalle hällde ut ett helt glas över mej). Jag åt sushi, startade en fajt mellan två fransmän och åt för mycket gratis fruktsallad. Jag hade roligt Så roligt att det var morgon innan jag gick och la mej i nybäddad säng.

Men nu åker jag till Belgien över helgen. Jag tar med Maraboun som resmat, tack älskade familj.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Man får alltid vara sådär vacker. Och man får ju alltid bara åka till Belgien för en weekend. När du kommer tillbaka kan vi väl skypa?? Här finns info, hos dig finns info...:) Saknar dig vackra syster!

2010-02-05 @ 16:35:17
Postat av: Josse

Vad gör det här landet med oss, stackars svenskor?

Men jisses vad roligt det är:)

2010-02-07 @ 11:22:34
Postat av: mor

Va snyggt med svartvitt o vilken snygging sen, olala!

2010-02-09 @ 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback