Zadig et Voltaire

Där befinner jag mig under mina dagar nu, som försäljerska. Kan fortfarande inte riktigt förstå det, jag har ett riktigt jobb i Frankrike! Jag slog en massa fransoser under anställningintervju på mitt tredje språk, och chefen tror på mej! Idag berömde hon mej för att våga prata med kunder (även om jag inte alltid kunde hjälpa ända fram till köp) och att jag avr seriös och jobbade på bra. Jag är glad.

Nu ska jag ta ett varmt bad och njuta framför... Halv Åtta Hos Mej.

God natt.




Och så lyssnar jag på
musik och gråter i massor.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Amanda det värmer i mitt hjärta att höra att det går bra för dig! saknar dig!

2010-02-21 @ 21:31:14
Postat av: Ulrika

Fy vad du är duktig! Grattis Amanda!

Kram

2010-02-22 @ 10:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback