Inte som alla andra

Jag ar inte som alla andra. Nar solen kommer fram for mycket, ar det ar ljust dagarna i anda... da blir jag smarre deprimerad. Jag kan inte lata bli att langta till ruskiga dagar, med morker, regn och varma hus. Jag langtar efter jul med glitter, musik, och valdoftande hus. Jag vill ta en promenad utomhus, frysa for att sedan ga in och dricka te under en filt i Franssons hus. Jag vill se ulpynt overallt, dra pa mig tjocka strumpor, halsduka och vantar.
Amanda ar inte glad idag. For idag ska hon sola och simma i utomhuspoolen. Ge mig frusna sjoar och tanda ljus istallet.

Kommentarer
Postat av: Syrran o Jenny

Syrran tycker du är lite knäpp. Jenny tycker du är söt o skickar en kram.

2010-05-19 @ 10:29:22
Postat av: mor

Jag vet inte vem jag skall hålla med!

2010-05-20 @ 18:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback