Mitt liv i ett nötskal

Kom precis hem. Har inte vart hemma förrän morgonen. Jag är trött. Först bugg, sen cykla till centret o sen dansa i tre timmar. ja är trött. Dessutom har  ja ont i foten.

Jag o johanna fick en ahaupplevelse idag. Kickballchange på buggen. haha.. så långt har vi aldrig tänkt innan. 

Det är konstigt. Jag såg två meter framför mej när ja cyklade hem. Och så ner till marken. De va dimma. Men ändå kunde ja se till stjärnorna.


Och så en sak till. När man blir blöt. När de regnar.
Om man går får man ju massa vattendroppar på sej.
Och om man springer springer man ju från dom vattendropparna man skulle fått på sej. Men istället skpringer man ikapp många fler.
Bor de inte de betyda att man blir blötare av regnet när man springer?!





Underbart med bara en lektion imorn. EN lektion inställd. Bara för att den va inställd, så blev tre andra också inställda. inte helt fel. :)


Att sluta dansa känns otroligt långt borta. Iallafall när inte träningslokalerna på Kungsfors har öppnat än.. Jag älskar uttryck. de kom jag på nu.


Så va de kallt idag med.

Och jag är hungrig.. :/


Undra va Runis skulle gör om man gick fram o kysste honom. De va dagen fråga. Frida skulle gjort de för 2000. Jakob hindrade henne, hon hade sitt rykte.. :P Han hade nog blivit arg tror vi. de va vår slutliga hypotes.

Vi är skadade. Man blir skadad av verkligheten. eller teorierna. Till viss del.



Jag mår bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback