Helt oviktigt

Och nu är påsken över.
Fast det är den kanske egentligen inte..
För jag syftar på den där riktiga påsken.

Var hos Sandra igår kväll. Igår natt. Och vi hade de väldans skojsigt. 70 personer var det, mat och dryck, mer åän vi fick i oss. Men en massa gott, och en massa dans. Och nu snackar ja inte min och johannas dans, utan snarare vals (ja, ett försök till vals i svajande tillstånd) och bugg med mera med mera. Men ändå va de ganska så trevligt. Jahapp, annorlunda, men kul. Slemmigt men mättande. Kulkul.
Fast jag kan säga att jag faktiskt en gång försökte bli nattmänniska. Men igår kväll, när jag örjade gäspa vid halvfyrasnåret på morgonen insåg jag att jag faktiskt inte är någon nattmänniska. Nej, jag ska inte lägga mej halvfyra nån mer gpng tror jag.


Meeen, Johanna var där, Sandra (okej, sandra fick en brumbrum) så de va skojsigt. :D





De blir filmkväll med. PÅ tisdag.
Dock ingen disneykväll.
Nope, snarare en skräck/romantik kväll!
Och vi tre har ju varandra att krama om under kvällen. :)




Så fantastiskt med lov. Dock är jag nervös. Inte på grund av... Nej, utan på grund av fransmannen! Pfff, usch. Men, jag och Johanna ska väl på något sätt ta oss igenom veckan. På något sätt var ordet.



Jag känner mej så oerhört seriös!
Kan de bero på gårkvällen?

(gårkvällen?)






De va för övrigt en kall dag att vara ute att gå. Många dagar är väldigt härliga, men den här dagen var i en annan kategori. När jag kommit upp för långa backen var de okej. Ja, då var jag till och med (!) varm. Men när jag kom ut vid Kinna började de snöa och hagla. Brrrrrr, svinkallt. Hedgärdessjön var också kall.


Näe, inget vettigt, ingen väl utnyttjad tid...

(ändå är jag på gott (inte mumsigt) humör)











För dom tror dom vet.
Icke sa nicke.
De är nog svårt att veta, och svårt att förstå.

Kommentarer
Postat av: Kicki

gårdagskvällen! yeah, amanda ska du bli ihop med en fransos? eller hur skriver man? jaja, fransman i alla fall. hmm, be honom ta med en snigel, jag behöver ett husdjur.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback