Accommodation, help!

Searching my accommodation for the trip to France, may I have some help?



Oj, det har hänt en massa saker sedan sist.
Saker har avslutats, saker har påbörjats.
Dock har saker avslutats som jag trodde skulle påbörjats, men till slut fattade till och med jag att det enbart var bra. Okej, enbart var kanske fel ord, men det är mest positivt just nu.



Searching my accommodation for the trip to France, may I have som help?



Resan till Frankrike i vinter, längtas efter...
Så önskar jag att jag kunde säga. Nu är det snarare:
"drömmen om resan till Frankrike vill jag göra till verklighet".

Ack, så poetiskt.
Jag söker för övrigt boende, eftersom min kääära Raphael inte är hemma i vinter..




Searching my accommodation for the trip to France, may I have some help?



Jösses Amanda, det är för sköven allt bra konstigt, allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback