Helgen och..

Och helgen blev till slut bra, fastän många om och men.  Det slutade med att Johanna kom hit vid femtiden eller nåt. Voila, sent va?! Sen bar det av till Simon! Det var kanske inte det roligaste, men man träffade massa folk iallafall. Och några bonnar var där med :P "Dä ä Johannasas söster"

Och gång mot bussen blev det med. Jag undrar om friska luften gjorde Sara mer nykter?! :P Fy, sara :P

Bussresa med 90or. Inget agg mot dom, men de va den värsta bussresan nästan bortsett från den med Tilde. Men vad skulle jag göra utan fiah och maria där bak i bussen?! :P (när jag skriver jag, läs även Johanna)

Och väl på dansgolvet, ja då va de bara att skaka loss. Grymt kul, massa dans. Kändes som om vi shakade mest. Haha, rent ut sagt! Grymt kul.  Kände att de va längesen ja va ute, så de va kul att komma ut o dansa o träffa folk. Men Per! Haha, inte visste vi att du va en sån danskung. :P

Svaret för er som undrar är nej.

Efter en viss analys kunde jag och Johanna se att det var mest utländska killar. Och tja, jag vet iallafall vad jag tycker om det :P Och en massa bra musik va de med.

Såå, om en månad blir de samma sak igen. Dock ännu roligare. :P Och då även hos Sara före. Vi kan hoppas att hon dricker med måtta då! :P För ja  (och självfallet Johanna) vill inte ha ansvar för huset. hehe.

125621-27

Okej, efter en lökig kväll är man kanske sådär snygg. :P Ja, observera att kortet tog vid tolv tiden, då vi hade dansat konstant i två timmar. Så, varför klaga på att vi är rödnästa och svettiga?! :P haha. Men kul, jajamen de hade vi iallafall!






Saken är den att vi gjorde hyss idag. Inte bra alls. Förstår inte alls vad som har flugit i oss. Vi som var så seriösa och studiga innan . haha, vi har helt plötsligt förvandlats till små monster! gaaa...



Nu har iallafall grannarna
tagit bort adventsljusstakarna
och julgranen
Men oroa er inte,
julstjärnorna finns kvar


Det är väl ändå mycket man inte vet om folk. Eller?

Jag har lärt mej att man inte ska säga eller på sjukhus.



Det slutar alltid likadant. Vad sköven gör jag för fel?
Åh, nu vet jag.
Jag glömde tappa näsduken!

125621-28

Der mannen (tyskan har inte förbättrats, därför provar jag med franska,)
Hrrrm.
 L'homme i mej har blivit värre! :P


L'homme. Det påminner mej minsann om L'oreal.
Ja minsann. Det märket ska man inte klaga på!



Men, jag och Johanna. Det blir likadant varje gång. Vi slösar då inte pengar på hårprodukter alls, som till exempel l'oral. De blir vår rosa kräm.... den från. l'oreal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback