Panjabi

125621-35
Liksom en obetydlig del av helheten


Jag tror inte dom kommer uppskatta mitt och Johannas uppvärmningsprogram. För jag tror inte att dom uppskattar vår musik! Och varför inte? Nej, det undrar vi också.

Men en låt får mej att aldrig vilja sluta dansen. Kommer ja aldrig mer få dansa på scandinavium?! kanske inte. Åh nej, skit också. JAg menar, alla dessa kläder. Punjabi. De va nog de mest. ja. va säger man...



Och jag har varit och handlat. Ett par skor. De va kanske de viktigaste. Haha... Sen en hel del annat med. Jojo...

Fick även inhandlat min underbara skiva med... dadadamdamdamda!!! DADDY YANKEE


Skank?! Ööörm,





Ja, det är sant.
Hur sköven kan något så abstrakt göra så fruktansvärt ont?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback