So to say...


En blogg är vad DU gör den till.

Jag tycker fortfarande att livet svajar. Typ som sången en elefant balanserade på en lite liten spindeltråd. det funkar ju faktiskt inte i längden.

Jag har tänkt. Åhå, något nytt. Jag ska börja sy! Skapandets glädje till Herrens ära. Ja, det var väl kanske lite att ta i. Jag ska nog börja med att sy nåt till mej. :P fast Han får ju gärna va med ändå :P

Så, min sjukdom traskar vidare. Var iallafall och tränade idag. Mycket härligt. :P de va behövligt. Tyvärr orkade jag ju då inte så mycket, ialaffall inte att springa :P Så jag fick köra massa styrka istället. Det slutade med att jag plumsade i ett 30 gradigt varm spa. Underbaaart.


Okej, ikväll är det TopModel ikväll. Tycker fortfarande att de e härligt att titta på. :P



Ojskibojski.
Jag undrar om det stavas så.
Det är iallafall inte viktigt.
Det viktiga är väl innebörden av det.
Ååå, skit också.
Jag vill att de ska va tvärt om.
Jag har sagt det innan,
flytta valfria brickor i garderobet.


Och snart kommer fransoserna. Gud, va jag är nervös. Hur sköven ska detta gå? Vi ska iallafall bowla... :P



Ibland så känns de faktiskt som om man hänger uppochner. Sådär,,, ja, hur ska man förklara det. Typ den känslan när tårna inte får något blod?!

Kollade för övrigt på mit tal. Shit, ja suger :P




Under ytan.
Nej, jag skulle snarare säga över ytan.
För det är faktiskt där vårt samhälle ligger. Och det är sjukt.
Faktiskt.
Men faktum är att jag själv hänger på det.
So to say.




Piruett. Är det inte vackert?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback