Jag blir.

Kanske man borde se sej om efter något nytt. Efter något som man kan börja bygga på.. eller nåt. Fast egentligen kanske det är bättre att bara fortsätta?



Att ta kort på atomkemi är faktiskt inte min starka sida.
Jag fattar inte hur man gör.
Kanske.. eee
ett elskåp?
elhus..?



(Och varför har idrotten sunkat ihop totalt)
Och varför blir det så mycket måste in livet.. Många saker borde verkoigen inte vara måsten, men dom blir de. På grund av ens egens krav elelr någon annans. Det man tyckte var kul förr, är nu bara måsten. Och så är det väl inte meningen att de ska vara, eller? eller är de ja som fattat fel? nej, för en gång skull tror jag faktiskt inte de. Men hur ska man göra då, för att få bort dom där måstena? Det vet jag inte. Tyvärr. Hm, och det kan minsann va jobbigt.


Jag tror att hej på turkiska heter "tung". eller "merhaba"



Finnish each day and be done with it. You have done what you could.
Okej, det är smart.



Du blir vad du äter.
Ja akanske.
Men jag tycker snarare att man blir som man tänker.
Det slog mej idag, att ju mer man tänker ju knasigare blir man. JU mer man tänker, ju mer sjunker man in i sej själv, och ibland kan det vara posititvt. men dock inte alltid. Man blir vad man tänker. Jag blir vad jag tänker.


Och jag kom på att jag tycker att piano är vacker.
Nästan det vackraste som jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback