Men usch...

Ett, två och tre.




125621-16Och jag provade en tröja.
Men jag var minsann för bredaxlad!
Skit också.
Det är så.
Manligheten växer.
Grrr, jaja...
Det är väl inte så mycket jag kan göra åt det,
antar jag?!

Varför hjälper det inte då?







Tänk om jag ägde en skruvmejsel. Då hade jag kunnat skruva som du sa, och vips, var jag perfekt till dej!



Och jag provade en tröja.




Det är nog för sent. eller rättare sagt, jag är säker på att det är försent. men det vill jag inte. jag trodde att det var det rätta men ack så fel. jag gick miste om något stort. rövhål... (uuuursäkta)

Och igår blev de bara en vinst på 50 kronor. på 13 lotter! fast iof, 13 är ju oturstal, kanske var det. Men irriterande var det. minsann!


Jag har kommit på en sak. (tro det eller ej) Att jag gillar att gå ut och gå. I tystnad. Det är härligt tycker jag. För då kan man springa när man vill och rensa kroppen. Det är behövligt för mej.  Bara tysnaden är härlig. Jag älskar vägen till sjön. För där är man ensam. Jag gillar inte att vara ensam annars. Men ensamheten i mej själv är så härlig.
Att gå själv. Det är härligt.
Sen är det iof härligt med sällskap då och då. Problemet är bara att hitta någon att gå med med en gång. Någon som passar ens humör. Någon som passar mina samtalsämnen. (misstolka mej rätt, tack).
Det är problemet!




- "knäckens mellanstadium"
Varför ska alla alltid misstolka mej?
-"Först är den mjuk"
Ja knäcken är mjuk först.
-"Sen blir den hård"
Ja, för den stelnar faktiskt
-"Och när man får inte den i munnen blir den mjuk"
Ja, den smälter.

Kan det göras tydligare?





Följetång, utan inbördes ordning fortsätter


Du då min lilla späckhuggare,
jag tror knappt du kan bli snuggare...
inte i mina ögon min tjej...
för där är du världens vackraste grej.
om ja din boll av snö råkar vara...
helst då den snö som du i frysen spara!
så du ibland kan ta upp mig därifrån.
och värma mig åtminstone i ögonvrån.
för du min lilla pingla...
du får mig att ringla...
likt en mask i jordens mörka hus...
som gör allt för att lysa upp sin dag med lite ljus...



Tillägnad Karin







Du min lilla snöboll vit
skynda, kom nu, spring fort hit
Jag måste prata av mej en stund
om inget, allt och magen rund
Misstolka mej nu inte fel
(oj va svårt med ett rim på fel)

Jag känner hur skolan på dörren bankar
och inget är rätt, här är felaktiga tankar
Du, jag vill stanna precis där jag är
i nuet, inte där, nej, här

Rimmen sjunker på bottennivå
som den äckliga fiskens magsäck blå



Det jag ville komma fram till är att det är äckligt att dissikera fiskar, karin! usch..
Det är verkligen äckligt!
Fy...
Tihiiiiii






Okej, det slog mej. Min sista kemilektion är gjord.
Mitt sista kemiprov är gjort!
Halleluja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback