En bild får kompensera

image171

Man får kompensera icke-badandet med en bild istället.



Dagen bjuder på ett klibbigt väder. Det är inte jättevarmt, fast ändå tillräckligt för att ta en tripp till Kinna och fixa dom sista sakerna för ikväll. Då bär det av till Horred där Jakob, Jakob och Johanna äntligen ska få fira sina 18årsdagar. Jappjapp, det blir nog trevligt. Det tror jag allt. Man kan dock hoppas på att vädret håller upp, och att de inte börjar regna allt för mycke.

Ledig från jobbet är jag idag också. Rena lyxen. Även imorgon kommer jag att infinna mej hemma, och inte ens tänka på jobbet. Fast, det spelar ju faktiskt ingen rollom man jobbar nu eller inte, med tanke på vädret...




Och Mika lever fortfarande lika mycket i mitt hjärta. Faktum är att han inte borde det, eftersom musiken inte orde vara den jag lyssnar på, ja, med tanke på min musiksmak. Men jag är fast. Helt klart fast. Som en myra i ett tuggummi typ.
"Melodin är utseendet, det första du tänker på. Texten är personligheten, den du blir kär i"
Jaha, nu har jag fattat grejen.
cd:n går varm av alla gånger jag lyssnar på den...




Och, grattis Amanda, jag har städat mitt rum! Helt otroligt. Faktum är att jag tilloch med har rensat alla lådor, vilket resulterade i att sminket och alla hårkrämer äntligen fick sin efterlängtade plats i sänglådan, istället för ett stökigt skyltfönster framför min spegel. Det är ett mirakel.

Nej, nu väntar en varm dusch (och på tal om det, har jag kommit på en sak jag verkligen hatar, och det är att gå ur en varm duch) och hårtvättning och allt sånt, och sedan bär det av mot Horred.



So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback