Johanna å Sandra

image240

Here we are
Är vi inte allt för snygga..
Haha, ja så här ser vi ut på dansuppvisningarna...
Men de va minsann ett tag sedan, men kul va det!
Fy farao, jag kommer ihåg

när vi försökte skriva ner alla fysikformler vi hade till provet.
Det gick inte så bra ;)



Okej, jag gjorde kortet brett.
Enbart för en variation.
Okej, just denna var inte lyckad...

Haha, vi ser ut som.. fiskar! Moahaha
(typ som på kortet johanna har på sin mobil...)

Johanna och sandra, om en vecka....


Tro det eller ej.
Jag kunde svenskaprovet.
Eller... kunde och kunde.
Se...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har precis lyssnat på din "Pitbullåt" haha, jaaaaa den var ju jättebra!!! =)

2007-10-19 @ 19:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback