Oh, så hett

Vi ska umgås hela sommaren.
Nåja.

Tanken är att vi iallafall ska tillbringa de närmaste helgerna ihop eftersom uppvisningarna närmar sig. Tanken var också att vi ska tillbringa Gothiainvigningen ihopå. Nu vet jag dock inte hur det kommer bli, då Hanna komemr sitta på läktaren och jag antagligen på scen. Illa för våra planer!
För jag har tilldelats ett tillfälligt sällskap några  helger under våren

125621-299 

Annars hade vi kunnat fortsätta på den blå och silvriga stilen, ack vad hett


Projektet är klart,
Redovisningen gick så bra som den kunde med tanke på de ynka förberedelserna.
Hallelujah.
och jag har fastnat för Ella Fitzgerald

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, minnen! Klart vi ska tillbringa hela sommaren tillsammans! Först uppvisningshelgen med alla dess partytillfällen och danser o allt. Sen kommer jag vara ditt största fan på läktaren ;) Å sen är jag ju 18 i sommar, Mohaha och det vet du ju vad det innebär ;)

2008-04-20 @ 13:21:33
Postat av: Hannut

Ja, det var jag det där förra inlägget som du kanske förstod ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback