Varför väljer folk bort att se?

DÅ var min framtid bestämd, minsann.
Högskolan, nope, tror inte det.
Tack och lov för att man fritt kan åka iväg, tack och lov för att jag inte befinner mej i The Stadie. Tjo, det är min melodi.Sitter med Pyllerå och kommer fram till att ja kommer sakna henne. Dock inte lika mycke somalla andra. Hon kan dock inte hälsa på mej... Men, avd har man webkamera till! (Nej, nu ska här inte misstolkas)

Och jag har precis haft ett förtroligt samtal med Efflam! Vilken snubbe, tack för all info! Hoppa i havet, hälsa på mej, titta ner på vårt lilla Sverige. Kand e bli bättre? (en fördel är att jag med Sverige lämnar afron och därmed blåmärkena)

Ja, för det slogmej, hur sköven får man med saker för ett halvår i en resväska på 20 kilo?! Jag skulle behöva en sån väska till skorna ja vill ha med. Attan. De funkar inte. Bara ett par joggingskor tar ju upp en gigantisk plats...

Ursäkta mej, varför väljer inte folk att se mer?

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jasså ? För mig, som är lite oinformerad, får du gärna berätta var Monpeiller ligger ? :D

Postat av: Karolina

okej ^^ men låter ju inte så pjåkigt det heller ! vad ska du göra där ? Jobba ?

2008-04-15 @ 21:01:33
URL: http://kapsylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback