Le premièr audition

125621-306

De första uppvisningarna är nu avklarade. Redan i förrgår. Jag tror linserna är förstörda av smink och hårspray och håret är trasigt av produkter. Bade i söndags kväll va de härligaste någonsin tror jag. Solot är även det avklarat. Sorgligt men sant. Undra hur det går nu så att säga. Uuuu....

Attans bananer.
Det var igår det. Nu blickar vi framåt med chokladen som ledstjärna.

Och jag har nu seriöst försökt gå in för franskan. Jag tror det går framåt.  Därför skickaeds det igår iväg ett mejl. Till ma petite puce för att återuppta vår breevväxling. Hehe.

Och.
Är det så konstigt att jag vill vara med?! Kollade tillbaka på talet och alla 50 000 som  stod och klappade. Varenda minut på scen var... åh! Därför är också min första audition gjord. Att jag är för gammal är dock ett faktum. Men, som hon sa, nationalsången ska också sjungas :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback