Datum? : Precis hemkommen från utgång

Jag är hemma och det kan verka konstigt att jag sitter vid två mitt i natten och skriver på bloggen. men det är för att jag har så grymt mycket energi, eftersom jag gick och la mej ett par timmar innan vi gick ut. Och den här kvällen har varit skum, både den bästa och den sämsta höll jag på att säga. Jag ska väl börja med det bästa. Vi har köpt vin, ja så var det. Men inte vilket som helst, nej, utan Beaujolais vinet. Okej, inte hundra procentigt gott men det funkade. Och det som var bra med det hela var väl egentligen att det bara kostade en euro per glas. Inse hur mycket man tjänar på det, när det vanligtvis kostar 3 eller 4 euro per glas. Trots detta billoga vin lyckades vi alla under kvällen hålla oss fint på fötter. Kanske var det för att den forna trion inte var med? (nej, nu syftar jag inte på vår trio).

Det som var skumt denna kväll var dock att alla måste varit extremt snygga. Okej, det är ju alltid så att nån mumlar nåt skumt i örat, men idag var det extremt. Jag vet inte vad som hade hänt med alla fransoser. Dom kanske har någon slags period eller nåt...

Men nu sitter jag iaallafall här, mitt i natten och skriver. Jag ska väl gå och lägga mej alldeles strax med, äh, jag är ju pigg. Kan det bero på att jag innan vi gick ut åt världen dundermiddag och en hel paket annas pepparkakor? Jo, kan så vara, plus vilostunden. Sådär borde man alltid göra.

Och för övrigt kan jag meddela att jag ska åka till min käre fransos. Fredag till måndag. Och oj vad det ska bli roligt. Han är mej kär.






Och här har vi dom klassiska före och efterbilderna. Puh, nvad sleten jag ser ut. Äh, det kanske är så det ska va med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback