Ett officiellt farväl

det blir det på lördag afton. Känn er inbjudna.
Sista utekvällen i Sverige för min del på ett tag och jag hoppas att inte allför många tårar sprutar från mina ögon. Snyft. Men, är det sista kvällen ska de också märkas, på flera sätt.

Och för att glädja er där ute kan man nu även säga faväl till den gamla Amanda, eftersom jag nu slutat med choklad. Istället lever jag på Risentas produkter, vilka i mina ögon lika väl skulle kunna kallas fågelmat. Ja, dom innehåller egentligen inte något mer än frön, sojabönor och majs. Flera försök till att få dom godare beprövas, salt, rostning, honung och ett desperat försök med chili. Men inte hjälper det. Jag känner mej fortfarande som en pippi utan tänder när jag gnager i mej dom små kornen, och inte en enda njutning har jag än fått, vilken skulle kunna mätas med chokladens ljuva vattning i munnen.

A bientot, efter den ljuva helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback