15 minuter senare...

får jag en rolig nyhet. En person från Disneyland ringer till min telefon. Dom har på något sätt fått mitt nummer och har snokat reda på att jag pratar tre språk, dansat balett hela livet och sjunger. Albane måste ha läckt information... Jag har blivit inbjuden att prova vara prinsessa. Jag!! Jag, prinsessa på Disneyland!!! Hoho, dock innebär det antagligen att jag måste sluta tidigare i familjen och det kan jag inte med.. Men ett CV och ett brev om eventuellt senare arbete ska iallafall in!





Vad sägs?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vacker som en dag;)

2009-08-31 @ 11:24:09
Postat av: Emma

Gud vad det skulle passa dig! Sota Amanda...:) Och jag vill ocksa vara med pa familjebesoket!!

2009-09-01 @ 02:24:12
Postat av: Johanna

ingen passar bättre som prinsessa än vad du gör min kära :)

2009-09-01 @ 08:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback