EFTERLYSNING! Jobba i Frankrike?

Nu gör jag en efterlysning även här. Jag söker en person som vill jobba på camping/bar under augusti och september. Betalning och boende. Jobbet är i Guérard där jag också jobbar som aupair, och det tar cirka en halvtimme med bil in till centrala Paris. Anledningen till detta ahstiga jobb är en holländsk tjej som av privata anledningar inte kunde stanna kvar. Ägaren är också han holländsk och det är inga hinder om du inte pratar franska utan bara engelska. folket på campingen är verkligen supertrevliga, där tillbringar jag merparten av min fria tid!! Kontakta mig idag vid intresse!

Kommentarer
Postat av: mor

Vad tror du om mig?

2009-08-01 @ 16:29:41
Postat av: Amanda

Komsi mamma!

2009-08-01 @ 17:30:33
Postat av: Jenny

Hej Amanda! Hur är det, på sjukhuset och allting igen? Har du fått tag i nån som kan jobba på campingen än? Jag har ju ändå inget för mig och det vore ju skoj att komma tillbaka till Frankrike snart känner jag=)

Du kan ju höra av dig om det är så att dom behöver nån fortfarande, så kan vi nog ordna nånting! Krya på dig nu, kramar

Postat av: Sofie

Attans att jag jobbar ænda till oktober i norge, annars hade jag garanterat kommit farande med en gång! saknar dig!!!

2009-08-09 @ 17:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback