Inställd operation

Nu 'r jag hemma, de blev en inställd operation. Akutfall och jag fick flytta på mej tills på måndag. Nya krafter, puh! Istället åkte jag till poolen och till Val d'Europe, det gigantiskt köpcetrumet. (?) Köpte McDonalds kaffe, kellogs, frukt och vykort. Onödigt kan tyckas då man kan hitta allt detta 2 minuter från mitt egna hus, men jag behövde komma bort och få lite ledigt. Nu väntar dock grillkväll med Joel, Alex och Sophie.


 



Trött? Ja.
Ny finne? Ja.

Igå kväll var jag dessutom ute och åt för att säga hej då till Dionne och Jamie, fy farao vad sorgtligt. Att en idiotisk fransman vid namn Frantz inte ville lämna mej ifred, vare sej med ms elelr telefonsamtal gjorde inte saken bättre. Snyft. Nu är jag ensam tjej kvar, fram med den gamla manliga sidan

Kommentarer
Postat av: Olle

Oh, så du har en gammal manlig sida..?

2009-08-23 @ 22:30:52
Postat av: Amanda

De kan jag medella.. De va på den tiden jag fick kommentarer om breda axlar, jag tepetserade rum och lät benen få hår på sej

2009-08-24 @ 06:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback