Vilken värdpappa sen!

Vardagen rullar vidare och största förändringen i mitt liv är när jag byter sida i sängen. Nej, nu går det faktiskt bättre. Har börjat äta så smått och kan faktiskt vara uppe timmar i sträck utan att trilla omkull! Jippi.

den årliga gatufesten utanför mitt fönster rullar också den på, men jag ä ganska så trött att under nätterna lyssna på hög dunka dunka, och på dagarna lyssna på trallvänlig tuggummipop. Men jag härdar ut, bara två dygn kvar.

Som sagt har jag alltså inte gjort så mycket den senaste tiden; jag har lärt familjen att baka pizza (ja, min värdmamma är kanske ingen stjärna i köket) och gjort chokladvulkaner till efterrätt. Muffinsar har kommit till, och allt detta medd hjälp av värdbarn. Hoho, jag instruerar och dom jobbar. Även Bens 39årsdag har firats, och håll med om att jag har världens snyggaste värdpappa! (Han kan dock vara den snyggaste irländare jag sett so far, även om kortet inte gör det rättvisa)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback