Make Up Store räddar mitt liv



Jag har tre stora komplex.
1. Bakdelen
2. Sneda tänder
3. Mörka ringar under ögonen

Men då har jag en bästa kompis. Nej, det är inga hålla-in-strumpebyxor eller gördel. Nej, det är ingen tandställning eller dra-ut-tänder-tång. Det får jag lära mej leva med. Men den tredje kan jag göra något åt och det tackar jag Make Up Store för. Dom kan minsann sina saker och mina hemska påsar till ögon kan till viss del trollas bort. Dock måste denna förnyas snarast, så i januari när jag traskar mej hemåt får det bli ett besök där. (Jag vill dock inte tänka på hur det ska se ut om sisådär 10 år. Jag hoppas Make Up store helt enkelt har utvecklat sitt sortiment då)


Kommentarer
Postat av: Jacci

Du är fin som du är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback