17/1 -09: Bowling på franska banor



Ja, igår var vi och bowlade! Vi tjejer på bilden, och cirka 10 andra. Riktigt kul var det, och att jag vann hela turneringen gjorde inte saken värre. Ja, jag brukar annars vara ganska dålig på sånt här, så jag vet inte vad som hade hänt (Amanda-vattnet!!!) Som sagt, trevligt var det, och efteråt gick jag, Heiko och Christoph ut en kort sväng. Det blev dock inte överdrivet sent (nåja) och efter att de följt mej hem (åh, vad dom är väluppfostrade) bestämde vi att vi skulle ses idag för en liten lunch ute. Lunch och lunch... det var så fint väder att vi istället beställde en massa glass, den godaste hittills i Montpellier. Muuuums. Choklad, vaniljg och jordgubb, det bästa va det bästa.

Och så är det snart kväll igen, fattar inte vart tiden tar vägen här, jösses... Vid nio ska vi allihop till Randi iallafall, och hur kvällen blir där återstår att se! Jag antar att om inget drastiskt händer så uppdaterar jag imorgon igen :)


Pussåkraaaaam
(Jag ska för övrigt använda potatispressen idag mor, de blir fiskpinnar och potatismos)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback