17/7 -09: Mys med Caramel och längtan efter falukorv



Just nu sitter jag och gosar med kanske världens sötaste katt, Caramel. Tyvärr gjorde inte bilden henne rättvisa, så jag måste komma över en ny. Vaknade precis av regnet som smattrades på rutan efter 12 timmars sömn. Igår vid halv nio var jag tvungen att lägga mig på grund av den värsta huvudvärken jag någonsin haft och en tömma-spannen-incident senare. Jag var så nedrans trött på sjukdom, först flera förkylningsomgångar, sedan mononucleos, sedan operation och nu trodde jag att influensan var på ingång. Känns bättre idag (bortsett från halsont), men oj vad jag inser att man kropp är trött! Puh, den här semesterna var mer än behövlig ändå, fast jag måste nog leka lite mindre och andas lite mer. Heja, idag blir det till att köpa mängder med choklad tror jag!

Det slog mig idag, att sommaren börjar gå mot sitt slut,, och jag som knappt fattar att det ens är sommar. Det slog mig också att jag nu gjort mer än hälften av min vistelse här, hallelujah, och att julen närmar sig med stormsteg :D (så även min falukorv som ligger i frysen i Guerard, mums)

Kommentarer
Postat av: mor

Sjuk igen????? Jag tror jag svimmar.....

2009-07-17 @ 17:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback