Au pair-mat

Jag kan meddela att det inte är helt lätt att laga mat nu på sommaren, två lagade mål om dagen. vad sjutton ska man hitta på? Igår bjöds det på makaroner och bacon med ost över i ugnen och sedan fiskpinnar och potatis. Idag blev det gurk- och tomatsallad med kycklingpaj och fruktsallad med yoghurt och vit choklad. Ikväll? Ljummen potatissallad med hamburgare.



Nåja, det är insidan som räknas



Den obligatoriska salladssåsen får inte glömmas av, jag börjar bli en mindre expert nu



Efterrätten gick hur som helst hem

Jag kan meddela att det blir väldigt många hemmasnickrade recept när man är aupair, man får verkligen ta det som finns hemma vilket inte alltid är det lättaste. Men, så länge värdfamiljen är nljd ska man nog inte klaga.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Nu väntar jag mig ta mig tusan massa mat när vi ses!

2009-07-28 @ 21:11:12
Postat av: mor

Ser ju smaskens ut, vilken restaurang är du anställd på? Vill gärna boka ett bord för två ikväll:)

2009-07-29 @ 09:05:36
Postat av: Amanda

Hoho, ni är för roliga ni. Allt jag lagar blir bara ihopplock, det kan jag lova. Men, dom äter iallafall :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback