Förlåt mig...

Jag vet att folk tycker man ska lyssna på rätt sorts musik, äta rätt sorts mat och så vidar när tiden är inne. Men jag kan inte låta bli att låta julmusiken flöda ur högtalarna. jag längtar så oerhört efter julen. Snö, kalla fossingar, tända ljus, adventsljusstakar, pepparkakor... julmiddag hos farmor och farfar, adventskalender, chokladtomtar och julhandel. Glitter och julgran, bjällror och tjocka kläder...Pulkor, blöta vantar och reflexer i mörkret. Jag längtar onormalt mycket. Så därör lyssnar jag konstnt på Carolas Julmedley

Jag drömmer om en juuul, hemmaaaa!
(I år blir det jul hemma, med presenter inslagna med lack och rim)

Kommentarer
Postat av: mor

Det låter spännande...har du redan börjat handla? Puss:)

2009-07-13 @ 12:02:02
Postat av: sara*

Instämmer helt;)

2009-07-13 @ 18:34:13
Postat av: Syster

Näe!! Fy tusan... kallt och blött.

2009-07-13 @ 22:26:47
Postat av: Amanda

Jag visste att det skulle bli såhär! Familj emot men min andra hälft med! Varför klagar syster och mor på fina julen (för mamma, jag fattar ironin!), jag menar, ni borde vara glada över att jag sprider sån fin julkänsla :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback