IKEA Food

Idag vaknade jag 04.22 av några ghettofransoser som stod utanför mitt fönster och hade världens diskussion. Till slut fick jag spader och kastade mig upp ur sängen, slängde på mej en tröja och ställde mig i fönstret och glodde argt. Till slut upptäckte dom mej, en syn som måste sett ganska rolig ut; en rufsig, morgontrött och arg människa med en tröja på avigsidan. Men, underskatta aldrig en sådan tjej ändå; jag var arg och ropade att alla inte festar varje fredag och speciellt inte en stackars utlänning som årecis vart inlagt på sjukhus. Håll snattran eller så ringer jag les flics. Dom flinade men begav sig iallafall nerför gatan. Puh, det där kändes bra.

Och ett par timmar senare begav jag mig först till Val d'Europe med Albane, och sedan till IKEA Food, hallelujah! det kändes som hemma igen, ooch Marabou, salta fiskar och pepparkakor åkte ner i påsen. Likaså en flaska saft, och tre blommiga falukorvar, mums! Så nu har jag äntligen fått äta ugnsstekt falukorv och potatismos som ja längtat i cirka 6 veckor efter, gudomligt gott!

Nu ska det dock vilas lite inför kvällen, tanken är att vi ska ut och äta lite sushi och ta ett glas (vatten för mej :D) och ha det allmänt mysigt innan jag åker!

So long

Kommentarer
Postat av: syrran

Haha, skrattade högt när jag läste din beskrivning av din utskällning... håll snattran. Säger vi så hemma??=)

2009-07-04 @ 20:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback