Min tillvaro i bilder

Har totalt glömt att visa hur jag bor. Här kommer ett par bilder!


Här bor jag med familjen Rudd (tredje och fjöde fönstret på ovanvåningen är mitt rum)


Huset från baksidan (min fina bil)


Trädgården


Entré


Vardags- TVrum


Kök


Fält som kantas av smala 90-vägar (fast folk kör snarar 110)




Mot hemmet


Ätbara fält, mums


Då här ser gatorna och husen ut


Som jag kanske har nämnt innan bor jag alltså i lilla Guérard. Byn är omgiven av en massa åkrar och fält och första tanken var väl att "nej, så här kan jag ju inte bo". Men faktum är att bara cirka fem minuters bilväg åt alla håll, är byn omgiven av andra små byar, så man skulle kunna säga att här ungefär ser ut som Mark, dock större och mer centrerat. Det kan alltså inte bli bättre! (och att allt är så himlans franskt och fint gör inte saken sämre)

Kommentarer
Postat av: Emma S

Det ser verkligen jättemysigt ut, Amanda! Hoppas du har det bra!

Kramar Emma

2009-07-02 @ 16:30:44
Postat av: Hanna

Åh Amanda så fint det ser ut! :) Ser nästan likadant ut som där jag brukar vara på somrarna i Frankrike !

Förresten hur är det med dig nu? Läste om en operation (?!?!?!). Hur gick detta till?

Hoppas du har det bra :)

Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback