1/6 -09: Jag lever trots allt

Vilken helg, jag är matt. Efter fredagens strapatser (hur nu de stavas) begav jag mig till det närmaste slott man kan komma, och en lat dag spenderades vid poolen. Härligt! En uppvärmt sådan, och jag måste erkänna att det var härligt att göra något själv, utan att behöva ha ett vakande öga över barnen hela tiden. Men jag tycker ju om dom ganska så mycket, och på kvällen hade dom den årliga föreställningen med teater.



Direkt efter fick jag åka med Christoph till ett bröllop, och en årlig fest från bretagne ägde rum utanför. Världens vackraste fyrverkeri avfyrades, och jag har alltså för första gången varit på ett fransk bröllop. (hum, har ja vart på nåt svenskt?)

Och så till söndagen. Ja, det blev helt enkelt ännu en underbar vistelse på jetskin, jag är totalt kär! Denna gången med fyra bar, 2x9år, 1x3år och 1x4år. Det blev ju därför ioingen större vila, man fick hålla ett vakande öga hela tiden; eller man fick snarare hålla fast dom i armarna. Men riktigt sockersöta var dom, och vi fick allt tid ändå till att åka runt på båten. Och denn gång fick jag riktig kläm på att köra!





jippi!

Något som också hände vid stranden var att en fotograf plötsligt kom fram, förklarade att en ny broschyr skulle göras för företaget och undrade om jag kunde tänka mej vara med. "eeeh, jag är inte medlem och dessutom inte fransyska". Svaret? "Superbra, det kommer bara locka ännu mer folk". Jahapp, så stod jag plötsligt framför en jetski med vatten till knäna och med ett tovigt hår som mer liknade dreads. 40euro rikare gick jag därifrån.

Kommentarer
Postat av: Olle

Haha, va roligt. När får du se resultatet av bilderna då?

2009-06-02 @ 11:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback