6/6 -09: Turban är snyggast

Och så är det Sveriges nationaldag, och jag har gått runt med turban, inlindade fossingar och ansiktsmask. Detta på ett smärre slott. upps. Inte en tanke har jag ägnat den svenska hymnen, däremot har jag pratat med kära farmor och det är ju ganska mycket bättre det.

Gårkvällen tillbringades i Paris under Eiffeltornet på en restaurang. Mums... Dock ska här erkännas att det var sushi som slank ner igen. Fy Amanda, inte bra. Nu ska det dock bäras av till ännu en restaurang, oj, vad världsvan jag blivit...




Som sagt, sådär snygg i turban var jag

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!

Har tittat i din blogg och jag är så avis på dig!! vill också till Frankrike! Det verkar som om det alltid är fint väder där också eller så har du bara tur med vädret när du tar kort xD



Puss och Kram Pernilla Karlsson (skene)

2009-06-07 @ 15:29:37
Postat av: Amanda

Nej, faktum är att det faktiskt mest har varit fint väder, igår var en av få dagar det regnade här. Jag antar att det är Pernilla, ja, i Backa-gänget :) Och är du sugen på att åka till Frankrike, besök mig! Man ska ju passa på när man kan få lite boende gratis, och biljetter är ju inte allt för dyrt :) En semester kanske?

2009-06-08 @ 08:02:53
Postat av: Pernilla

Ja det är jag från backa hahah :D

Ja det skulle aldrig sitta fel att ta en semester till frankrike hihi :)

men sen är jag inte så bra på franska så det skulle bli lite problem även om jag har läst i 4år xD

2009-06-08 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback