16/6 -09: Jag trivs bäst här, och lukta på Eiffeltornet





Det är ganska så vackert här där jag bor, ganska mycket så vackert. Jag tar mina dagliga turer på fält och ängar som kantast av vallmo, mellan små och galma stenhus och bredvid gamla gummor som sopar trappen. Allt är så ytterst fransk och ska jag vara helt ärlig känner jag att jag hittat min del av Frankrike, på landsbygden nära Paris. Att ha möjligheten till natur, men samtidigt bara ta bilen in till Den Vackraste Staden. Är det så konstigt att man vill stanna? Och på tal om att stanna är tanken inte att jag ska komma hem i sommar för er som undrar. Nej, istället drar jag mej mot Irland och till norra Frankrike. Härligt!

Och redan imorgon drar jag mig iväg en sväng. Dock en kort en, till poolen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej kära kusinen min=) Vad underbart det låter och ser ut, verkar som om du trivs som fisken i vattnet! Idag skiner solen i lilla kinna och backagårdsbadet är fullt av glada badare och jag drömmer om alla gånger vi plaskat omkring därnere=) underbara minnen, och jag saknar dem otroligt mkt! Ta de lungt och njut av ditt paradis= pussåkram

2009-06-17 @ 12:15:48
Postat av: mor

jättefina bilder...vallmon giillar jag mest...kram.

2009-06-17 @ 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback