16/3 -09: Inte lika bländande vit längre

Nu måste tröttna på att höra att jag har så fint väder, men när man vaknar av det kan man inte annat än att vara lycklig! Två lingongrova med makrill har avnjutits, kroppen av smörjats in med aftersun och håret är nu fritt från sand. Leggings och sandaler har åkt på, kofta och sjal på det. Väskan packad med skrivböcker, lexikon, synonymordböcker och två apelsiner. En vattenflaska stoppas väl ner med. Jag ser fram emot dagen. Väldigt mycket.




Jag är inte lika bländande vit längre

Kommentarer
Postat av: Johanna

Detta låter ju hur underbart som helst :) får mig att längta väldigt mycket till sommaren och naturligtvis efter dig!!

2009-03-16 @ 15:57:12
Postat av: Hanna

Åh så fuskigt är det Amanda! Idag var det regn och mulet här i Göteborg. Underbart inte sant? :) Nej nej jag är inte alls avundsjuk på att du har underbart fint väder och är solbränd medan jag sitter här i regn som ett annat lik ;):P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback