1/3 -09: Hemma efter kvällens bravader


(det är faktiskt lite skumt hur min lugg lever sitt eget liv. Lockar jag den när jag går ut blir den platt vid kvällens slut, och plattar jag den blir den lockig. Usch, vad opraktiskt)


Nu är jag hemma igen, och jag är ganska så trött som man kanske kan se, höhö. Kvällen har iallafall varit underbar, mötte upp Kristina (slovakien), Jamel (frankrike) och JP (frankrike) på COmedie och sedan begav vi oss till Le Montpe'L där ett par timmar spenderades. Vår favoritbartender var gladare och mer generös än vanlig så en större pengaförlust var det inte tal om. Jag ska dessutom åter igen lyfta upp den franska vänlig- och artigheten. Deras motto är verkligen "damerna först" och det känns lite som att åka tillbaka till en gammal film: inga snuskiga killar på dansgolvet som gnider sej mot benen, inga hoppande, fulla monster och heller inga omständigheter att gå hem (då dom franska pojkarna alltid följer en hem. "..känner mig dålig, man vet inte vad som kan hända en tjej...")

Men nu ska jag krypa under mitt varma täcke. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback