3/3 -09: Vad sjutton hände?

Jag vet att jag la mig på balkongen för att sola vid tretiden. Och helt plötsligt vaknar jag upp av att jag fryser, solen har gått ner bakom ett av hustaken och min mage har börjar kurra: klockan har blivit halv sju, Kvack! Hur sjutton kunde jag sova så, jag var ju inte ens trött idag! Nu har jag blivit halvt om helt rubbad. Nu sätter därför eftermiddagen igång; pluggning, matlagning och sen väntar utgång. Puh, jag har säkert rubbat hela min dagsrytm...

För övrigt kan jag meddela att jag även ska åka bort imorgon, på utflykt :D Kan säkert bli superkul! Ska även passa på att posta min brevhög imorgon, eftersom posten var stängd idag, det är ju en del, närmare bestämt tolv stycken.




Turistiskt med vykort va, hihi?

Kommentarer
Postat av: mor

Jag väntar vid postlådan.....Puss

2009-03-05 @ 13:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback