29/5 -09: Jordgubbstårta till frukost

Pojkarna är nu ivägkörda till skolan, min promenad med Zorro har också avklarats, håret är rent och benen är för en gångs skull utan hår. Tanken är att jag nu ska ta gårdagens jordgubbstårta, sätta mig i trädgården och sola lite, härligt!

Gårdagskvällen var bra den med, Jean-Luc, Alexandre och Sophie var här och åt! Kyckling, potatis och sallad. Konstig kombination tycker jag, men det var helt okej. Vid elvatiden kom Yann och hämtade upp mig, det var trots allt torsdag och därmed ska man befinna sig på en bar någonstans i Paris. Efter många samtal stupade jag i säng vid halv fyra, och vid 8 ringde klockan.

Dagen är ännu ganska oviss. Brigitte (Albanes kusin) är här under två dagar, så jag antar att jag får ta med pojkarna till swimmingpoolen idag. Kan bli trevligt, får tillfälle att umgås med Diona med, en tjej från Holland! Supertrevlig, samma ålder och lika rövaraktig som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback