30/5 -09: Fri entré och gratis bar

Jag kollade igår igenom lite bilder som hittills tagits här, och jag fick till min fasa syn på två kort där solen sken rätt i ansiktet från poolen... Och en massa fräknar hade framträdit! usch!
och gårdagen ar trevlig den med. Vid tio åkte jag ner till campingen (som tillhör golfen) och jag mötte upp Dionna. Dock var hon inte riktigt klar så jag fick sätta mig och språka med Yann som jobbade i baren. Vid elvatiden kunde vi iallafall bege oss iväg med en karta i våra händer, och efter x antal felkörningar befann vi oss på Disney Village. Vi kände oss dock väldigt icke-franska, med vårt blonda hår och huvudena längre än dom allra flesta. Men in kom vi, och det utan att betala (horray!). Dansa gjorde vi, och cola efter cola klunkades ner. Musiken var fantastiskt, hiphop, reggeaton... Vi kunde liksom inte sitta still, och det var härligt att träffa en människa som gillar samma musik som jag (och dessutom dansa till den). När vi vid tretiden lämnade klubben blev vi dock ikappsprungna av en vakt från klubben, där vi blev inbjudna till denna kväll; med åter igen gratis inträde och gratis bar. Moahaha, man skulle kanske ta tillfället i akt :P Äh, det får bli nästa helg, "fråga efter sebastian".


 




Efter lika många felkörningar på hemvägen kom vi till campingen vid 4, och en kopp te avnjöts då hos ett par kompisar i en av stugorna. Jag kröp under täcket samtidigt som Bens klocka ringde i morse, vid halv sju tiden, och en timme senare var det dags att stida upp. Varför känns de som ja behöver en tupplur nu?

Ikväll blir det istället teater som pojkarna ska framföra, ska bli jätteroligt att gå och titta på! Vad det blir efteråt är fortfarande lite oklart, men troligtvis en lugn kväll vid poolen med Yann, Tristan, Dionna och Daniel. Nu ska jag dock njuta av solen! (Och bygga fler fräknar... attans...)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback