En fransk matpase; tack!!

Idag ar jag en utvilad Amanda; det hander inte allt for ofta. Bestamde mej for att aka hem till Yann igarkvall, kollade en fruktansvart daligt dubbad film som jag inte ens kommer ihag namnet pa, drack ett glas vin och somnade illa kvickt. Dock vaknade jag inte lika kvickt. Nar klokcan var halv nio kande jag hur nagon ruskade liv i mig och upp hoppade jag. Klader pa; har i en knut. Mascara pa sned och 20 minuter senare var jag pa jobbet. Ingen frukost han avnjutas, och ingen lunch togs med, typiskt. Da plotsligt hander det. Yann tittar forbi med en stor matpase, lunch och frukost, en typiskt fransk sadan. Nu sitter jag med en skal kaffe, en ljummen baguette med smor pa och tittar pa PLUS. Vilken lycka, vilken service.

Dagen annars blir lugn, jag tankte inta ett mobilhus pa lunchen och ta en riktigt lang duch utan vardbarn som hela tiden knackar pa och vill leka. Och ikvall blir det till att aka in till Paris och traffa Fanny och Carro, det blir ju franskaatertraff! Lars skulle minsann vara stolt over oss..

Nu ska jag avsluta min goda frukost i lugn och ro.
So long


Kommentarer
Postat av: Syster

Lyxigt värre och mycket vänligt.

Och - jag väntar fortfarande på foto. Foto foto foto.

2009-09-27 @ 00:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback