Heja utgång i Paris

I lördags bestämde jag mig för att ta mig in till Paris för en utgång med Caroline och Fanny, hemskt vilken tur att do var här, Äntligen fick ja bara ha en riktig tjejutgång, härligt värre. (att dessutom för första gånden umgås med icke-fransoser med ett undantag kändes oerhört härligt) Jag åkte till Chatelet där dom mötte upp mig och så avnjöts en flaska vin på Carolines våning. En timme och mycket prat senare åkte klackarna på och ut trippades det. Efter x antal försök att hitta en någorlunda bar fick vi syn på en, med världens sliskigaste bartender som gav oss biljetter till en 80talskväll.. euuuh, kunde han inte se att det inte var vår grej? men vi gick dit, och kissade. Som alla svenska tjejer gör knödde vi in oss på en och samma och känslan av trängseln kombinerat med rostfria väggar gjorde att jag kände mej som en grönsak i ett kylskåp.

Två danser senare drog vi oss dock utåt för att traska till ett annat ställe. Helt okej musik, itne lika okej människor. Men, dansa fick vi göra och det är trots allt inte fy skam. Men även den tiden tog slut och vi hasade oss ut på grund av onda fötter. Tanken var att vi skulle ta bussen hem, men efter insikten om att taxi bara skulle bli 2 euro var klev vi in i en sådan, vi var ju dessutom tre tjejer.

När klockan var alldeles klev vi in genom dörren där vi började. Ett toabesök i bågot som liknade ett handfat senare (så gör man här när den enda toaletten annars är ett hål rätt ner i golvet), sminkborttagning och tackande somnade jag på två kuddar med en jacka som huvudkudde. Jag har aldrig sovit så gott så obekvämt någon gång.

Två timmar senare ringde klockan, jag klev på RERen hem och kunde konstatera att jag hade haft det riktigt roligt...




Ansvarstagande som vi är grundade vi med världens godaste kycklingmackor




Jag förösökte fånga mina nya favoritklackar på bild men det gick inte så bra. Jag kan dock meddela att dom är alldeles för höga med en massa nitar


Kommentarer
Postat av: Olle

Balmain?

2009-09-28 @ 20:59:35
Postat av: Fanny

Ho-ho! Vilken smickrande bild. Jag gillar den. Men det var en mycket härlig afton, det må jag säga. Jag tyckte även att jag gjorde ett fantastiskt bra jobb som sköld. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback