Svenska delikatesser

Gårdagskvällen tillbringades på baren, med en sushimeny i hand. En halvtimme sedan kom leveransen och jag i sällskap med enbart män (oj, vilken grabbig stämning det var) kunde njuta av utsökt sushi från Val D'Europe.

Jag vet inte om man kan kalla turkisk peppar, Willys potatissallad och mjukost för "svenska delikatesser", men så oerhört gott. Jag har också fått i mig en stor kanelbulle (jag gömde undan en) och pannkakor utgjorde en bra grund. Jag har alltså klarat av dagen mycket i mycket gott skick och jobbet på receptionen gick utmärkt. Nu ska lite tid dock tillbringas med mina underbara värdbarn, myspys!



Ja, som ni ser är jag lika tokig trots inlägget nedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback