[Guunaa-at] God natt

Idag har varit en njutbar dag. Eller, mer eller mindre iallafall. Pojkarna hade två kompisar här som dom underhöll sej ganska så bra själva. Jag satte därför igång med att stryka lakan till nästa vecka (lika bra att göra klart så mycket som möjligt), förbereda mat och städa. Idag blev det potatis, morätter och squash i ugn med fisk. Dock hann flickornas mamma komma innan men med protester om "att maten alltid är så god här" fick dom stanna på middag och mamman serverades kaffe.

Imorgon drar för övrigt mitt jobb igång på riktigt, som receptionist på campingen. Ska alltså jobba ytterligare 35 timamr i veckan, men det känns faktiskt väldigt bra att få lite rutiner vilket har saknats innan. Att dessutom få prata ännu mer franska, få erfarenhet och tjäna en slant pengar gör ju inte saken sämre. Dessutom är tjänsten bara i två månader eftersom campingen stänger i november, så det känns lagom. Dock tänker jag redan nu kräva att få ledigt på födelsedagen, jag menar, man blir bara 20 en gång!

Men nu får jag snart hålla upp ögonen med två tandpetare.. dags att sova!


Kommentarer
Postat av: mor

Va söt du ser ut under täcket. Kram till dig från mig:)

2009-09-03 @ 11:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback